۸ پاسخ

یک روز در میون میبردمش هنوزم که هنوزه یک روز در میون

هفته ای دوبار میبرم

هوا گرم عرق میکنن گناه دارن. من ی روز در میون میبرم

هفته ای دوبار

هفته ایی یکبار ولی به نظرم کمه هفته ای دو بار خوبه

هر سه روزی

پنج روز ی بار

دو روز در میون

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۹ ماهگی
مامان رادمان🩵 مامان رادمان🩵 ۱۳ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی