نوزاد رو باید چند روز یکبار برد حموم؟

۱۲ پاسخ

من دوروزیه بارمیبرم

هر سه روز میبرم معمولا

تا ۱۰روزش یه روزدرمیون میبردم‌بعدش دیگه هفته ای یبار هوا گرم بشه هفته ای دوبار

بستگی به فضای خونه داره و خوده بچه
بچه اگه سرمایی باشه همون دو روز در میون بسه براش چون خیلی هم الان عرق نمیکنه
اما اگه بچه گرمایی باشه بهتره روزی یکبار یا یک روز در میون حمام بره
الان که هوا سرد نیست با رعایت بچه سردش نمیشه مریض بشه

چهار روز ی بار زود زود بچه نباید برد حموم سرما میخوره جاش پاشو با. اب بشورید وقتی دشویی میکنه یا جیش یه روز درمیون بچه نباید حموم برد گناه داره

دو روز در هفته تا الان
ولی ازین به بعد گرم میشه باید یک روز درمیون ببرم

دکتر دختر من میگفت یک روز در میون ببر باعث رشد بهترش میشه

آخیییی یادش بخیر
من تا ۱۰ روز اول هرروز میبردم
معتقدم آب بچه رو زود بزرگ میکنه🤣🤣🤣
بعدش تا همین حالا ی روز درمیون

بستگی به نظر دکترش داره ولی معمولا وقتی از بیمارستان اومد حمام میکنن بعد دیگه یه هفته ای یبار

البته اگه شهرتون هنوز دو هواس...
چون بعضی وقتا توی این فصل بچه دوهوا میشه

هفته ای،ده روزی یه بار

من سه روز یبار از اول بردم
چون هوا سرد بود

سوال های مرتبط

مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۷ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۹ ماهگی
مامان امیرسام🩵🪺 مامان امیرسام🩵🪺 ۸ ماهگی
مامان پرهام و ماهان مامان پرهام و ماهان ۸ ماهگی
مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪🩷 مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪🩷 ۴ ماهگی