۱۴ پاسخ

من از وقتی از بیمارستان اومدیم یروز در میون میبرم الانم عادت کرده نیرم عرق باشه کلافه نمیخوابه

هفته یبار

من دخترم از روزی که بدنیا اومده ۲ روز یبار میبریمش حموم

معمولا هفته ۲ بار

من یروز درمیون بردم🤐

چون خیلی کوچیکه بنظرم نهایت هفته ای یکبار

بهداشت بودم میگ یک روز درمیون ببرین گرمه گناه دارن عرق میکنن

دو روز در میان حموم می برم سرش می شورم و بدنش را هم اب سرش اب می کشم می خوره بهش
شامپو بدن ده روز یک بار می زنم چربی پوستش کم نشه خشک بشه بیام لوسیون و روغن بزنم دوباره چرب بشه

الان که هوا گرمه عرق سوز میشن دیرببری

من تاالان س بار بردم تقریباً س روز یبار سعی میکنم ببرم

من یه روز درمیون تو روشویی میشورمش هفته ای یه دفعه ام حموم اساسی

من هفته ای سه بار میبرم بچمم آبو خیلی دوست داره البته کلا خونرو گرم میکنم سرما نخوره

من دو روز درمیون مامانم میبره

من یه بار بعد بیمارستان بردم یه بارم روز دهم الان حس میکنم به حموم نیاز داره دوباره 😕

سوال های مرتبط

مامان آراد و آرنیکا مامان آراد و آرنیکا ۸ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان نین مامان نین ۱۵ ماهگی