طبق انتی ۳۴ هفته و ۲ روزم هست. اگر بچه بدینا بیاد چی میشه؟

۴ پاسخ

نگران نباش عزیزم منم هم هفته تو هستم فقط دو روز جلو ترم اگه دنیا بیاد.ریش کامل باش مرخص میکنن نباش هم یه چند روزی نگه میدارن
منم فشارم می‌ره بالا گفتن زود تر برمیدارند حالا فردا برم ببینم خدا چی میخواد

امپول ریه زدی؟ پسر من 33 هفته دنیا امد الا 6 سالسه 😍نترس توکل کن به خدا

انشالله به موقع به دنیا بیاد

هیچی عزیزم نترس تو هفته امن هستی تقریبا شاید دو سه روز بره دستگاه

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی