نگران نباش عزیزم منم هم هفته تو هستم فقط دو روز جلو ترم اگه دنیا بیاد.ریش کامل باش مرخص میکنن نباش هم یه چند روزی نگه میدارن
منم فشارم میره بالا گفتن زود تر برمیدارند حالا فردا برم ببینم خدا چی میخواد
امپول ریه زدی؟ پسر من 33 هفته دنیا امد الا 6 سالسه 😍نترس توکل کن به خدا
انشالله به موقع به دنیا بیاد
هیچی عزیزم نترس تو هفته امن هستی تقریبا شاید دو سه روز بره دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.