توی بلد و نشان و گوگل مپ اینا بزن تل گیری تهران و میاره جاهای مختلفش ک انجام میدن بقیه شهرا رو نمیاره
شاید باورت نشه ،بوی دهنش ک خوب شد و رفت. ولی همون ازونجا اومدیم بچه ی من هم غذاشو خوب خورد، هم شیرشو خورد و هم شب تا صبح راحت خوابید.
الانم خداروشکر سرحاله و هیچ مشکلی نداره. و البته فرداشم تو مدفوعش دیدم اونی ک گفت و
با زور و اکراه بردمش ک فقط بهم نگن چرا نبردی، خانومه گلوشو ماساژ دار با روغن بعدم گفت آره داره و ... بعد فوت کرد تو دماغش ب روش خاص ، بچم نه دردش اومد نه چیزی فقط گفت فردا تو مدفوعش میبینی اینی که تو گلوش مونده بوده و باعث آزار و بوی بد دهن بچه میشده رو
زنگ زدم ی متخصص اطفال صحبت کردم و کلا رد کرد این قضیه رو گفت تل وجود نداره بیا دارو بدم بهش.
شوهرم گفت نه، به حرف دکتر گوش نده قدیمیا ی چیزی میدونن ببر تلشو بگیر ببین چی میشه
آوردم خونه بچم از غذا و شیر افتاده بود دهنشم بو میداد کم کم ، بعد یواش یواش خوابش بد شد دیگه مونده بکدم چیکار کنم گفتن تل داره بهم
من بچم ۴ روز بیمارستان بستریش کردن آنتی بیوتیک و دارو اینا دادن بهش بعدم گفتن دوره ی درمان تموم شده ببر خونه خودش باید خوب بشه.
تول داره برو تولشو بگیر خوب میشه
دختر منم وقتی از خواب بیدار میشه از دهنش بو میاد بوی بدی هم میده اما فکر کنم چیز طبیعیه
برا پسر منم بو میده
دندون نداره
یه بوی خیلی بد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.