۷ پاسخ

نگران نباش تا ۲۴ هفته جا داری

هفته دیگه حس میکنی

جنسیت نی نی چیه

جفتت اگر قدامی باشه حرکات جنین رو دیرتر احساس میکنی چون
جفت مثل یه بالشتک بین جنین و شکمت قرار گرفته
یعنی اول پوست شکمت بعد جفت قرار داره و بعد جنین به خاطر همین دیرتر حرکاتشو حس میکنی

نه نگران نشو تا ۲۴ وقت داری

من از۱۶حس کردم

جفتت چیه؟

سوال های مرتبط