۱۸ پاسخ

به اجباری اختیاری بودن کلا نیست دیگه این هزینه ها
اینا به اسم دستمزد دکتر ها میگیرن
من مامانم رحمش رو درآورد ۵۰ میلیون پول گرفتن ازش
اون که دیگه اختیاری اجباری نداشته😃
بیمارستان ها دارن خیلی کم به دکتر ها پول میدن
دکتر ها هم خودشون جدا دستمزد میگیرن از بیمار
من سر زایمانم بیمارستان ۴۰ تومان شد
ولی فقط ۴۵۰۰ به دکترم داده بودن
تو فاکتورها ریزش معلوم بود
دلیل گرفتن این دستمزد ها اینه
وگرنه سزارین هم به اجباری اختیاری بودنش نیست
یا شکم اول دوم یا هر چندم

بحث بیمارستانم هستا خصوصی یا دولتی؟

من سومی شدم هزینش فرقی بااولی نکردتازه بیشترم شد

عزیزم من دومی بودم دکتر بهم خصوصی دستمزد خودم 10 تومن من گفتم مگه دیوانم
رفتم دولتی یک قرون ندادم تازه بچه ام رفت دستگاه هیچی ندادم
برو دولتی
به یک خانم می‌گفت ماها که میخواد شکمون پاره کنند از اول مشخص هست چرا بریم پول زیادی بدیم دکترا میخام پخورن خودمون میخوریم😀

ببین اگر تو مطب بری همینقد هست
من سر زهرا اول مطب رفت دکتر گفت کارت بکش نامه بدم

بعد رفتم دکتر تو کلنیک بیمارستان چون سزارین دوم بودم میشد سزارین اجباری

دیگه دکتر زنان نامه برای زابشگاه داد برا سزارین هیچ پولم ندادم هزینه بیمارستانم شد ۲۵۰ و پمپ ضددرد شد ۱میلیون ۲۵۰

درصورتی برای دختر اولم ۶ سال قبلش من باز تو بیمارستان دولتی هزینه سزارینم شد ۵ میلیون چون مطب رفتم اونجا دکتر گفت کارت بکش بعدش بیمارستان هم ۲ تومن گرفت

اگه بچه سوم برو بیمارستان دولتی پولم نمیدی

خبر از سونی ندارم ولی اولی بیشتر میکیرن

دولتی رایگانه اقریبا

من چون تحت نظر خودش بودم هیچی نگرف ازم فقط هزینه بیمارستان‌دولتی‌یک‌میلیون و‌۲۰۰ شد

سزارین سوم اصلا دستمزد نمیخواد
اجباریه اختیاری نیست ک

من سزارین شدم اونم دکتر برام نوشت تقریبا دوسال پیش ۲۵تومن .والا خوب گفته خواهر شوهر من ۸۰تومن همین یه ماه پیش ازش گرفتن

من سز دوم ۴ ماه پیش ۱۰ دادم چجوری سوم میگه ۲۰ چ خبره

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۶۰۰ مادر .🌱❤️.
@food_babyy

من اورژانسی رفتم بیمارستان دولتی سزارین شدم‌با بیمه تامین سال۱۴۰۳ یک و سیصد اینا شد😐

مفت گلممم

من سر دخترم سزارین اختیاری شدم هزینه دستمزد نخواست ازم منم برد بیمارستان دولتی ولنجک تهران خودشم منو عمل هوای منو داشت عالی بود دکترم

من پارسال ده تومن دادم

سزارین۳ ؟😐

سوال های مرتبط