۵ پاسخ

اگه بهداشت بهت نامه بده رایگان یا در حد ۱،۲ تومن میشه واسه ازمایشگاه. هزینه ازاد ۱۵ تا ۲۰ ت میشه. و دستمزد دکتر۴ یا ۶ ت (سه ماه پیش). وسایل حدودا ۲ تا۳ تومن.

من سلفری دادم‌۶تومن شد ۴۰۳

احتمال داره من سر دخترم انجام دادم ۳تا نمونه بود ازم۱۳تومن گرفته بودن

اگه دولتی باشه ک رایگانه

ازمایش چی هست ؟!

سوال های مرتبط

مامان ابالفضل مامان ابالفضل ۲ سالگی