اگه بهداشت بهت نامه بده رایگان یا در حد ۱،۲ تومن میشه واسه ازمایشگاه. هزینه ازاد ۱۵ تا ۲۰ ت میشه. و دستمزد دکتر۴ یا ۶ ت (سه ماه پیش). وسایل حدودا ۲ تا۳ تومن.
من سلفری دادم۶تومن شد ۴۰۳
احتمال داره من سر دخترم انجام دادم ۳تا نمونه بود ازم۱۳تومن گرفته بودن
اگه دولتی باشه ک رایگانه
ازمایش چی هست ؟!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.