۳ پاسخ

دکتر ملکشاهی کلا هزینه نمیگیره

مثلا میری پیش دکتر میگی نامه سزارین بده نامه میده میری بیمارستان شهید رحیمی مثلا،دیگ عملت میکنن اگ بگی خود اون دکتر عملت کنه ک همه دکترا هزینه میگیرن

سزارین دوم ک بری بیمارستان دولتی رایگانه ک

سوال های مرتبط