۸ پاسخ

من ۸ قطره میدم عزیزم دکترش گفت

این برای اسهاله ولی من بعداز یک هفته نتیجه دیدم

من به پسرم پدی لاکت میدم حتی اسهالم نباشه،

من دخترم یبوست بود اینو داد واسه اسهال پدی لاکت داد

پدی لاکت ندادی؟

منم میدم
باید یه مدت منظم بدی

دکتر به من گفت روزی دو بار صبح و عصر ۸ قطره، تاثیرشو ۱۰ ۱۵ روز بعد میبینی

برای چی استفاده میکنی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه 👧🏻🦋 مامان پناه 👧🏻🦋 ۱ سالگی
مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی