۴ پاسخ

🔺سرویس‌های مختلف بانک ملی همچنان با اختلال همراه هستند

🔹با وجود گذشت چند روز از شروع اختلال در خدمات بانک ملی، بخش‌های مختلفی از نرم افزار بام همچنان به روال سابق بازنگشته است.

برامنم فعال نیست
الان دیدم تو کانال شهرمون ک زده بود هنوز راه نیوفتاده بانک ملی

میشه واریزی انجام داد

برا من فعاله

سوال های مرتبط