۶ پاسخ

شیر پاستو ریزه بگیر بخش کن‌

ازین شیرهای پاکتی بگیر راحت باشه

قبول باشه
هوا گرم
شیر گرم بدی؟
یا سرد؟
بعد چجوری میخوای پخش کنی
تو لیوان؟
سخته ک

میجوشونی؟
توی خونه ظرف میکنی؟
منم نذر شیر دارم نمیدونم چجوریه

آره کافیه زیادم هست

اره فک کنم کافی‌ باشه

سوال های مرتبط