مامانا کادوتولد یکسالگی چی خریدین ؟؟؟

۱۲ پاسخ

والا من نه برای بچه م سیسمونی گرفتم نه برای تولدش اسباب بازی می گیرم اگر پولی جمع بشه یا دلار براش می گیرم یا طلا

باباش مبل کودک خرید من براش ماشین بزرگ

سه چرخه

ماشین کنترلی

من ماشین شارژی گرفتم

راکر زرافه

من هروقت یه اسباب بازی دیدم و خوشم اومده براش گرفتم داداشامو پدر مادرمم همیشه براش اسباب بازی میگیرن برای همین برای تولدش یه تیکه طلا گرفتم( که پول عیدی و تولدش بود و باقیشم خودمون گذاشتیم)

چندتا کادوی مختلف گرفتیم که ذوق کنه، یه ماشین قدرتی( ازاینا که میکشی میره) تفنگ حباب ساز، یه دوربین شکار کوچیک، یه کامیون

۲ گرم طلا🤭سینک ظرفشویی اسباب بازی و عروسک گوشتی... می‌خواستیم تولد براش بگیریم تو باغ و... ولی خب کنسلش کردم و این کارارو کردم...

من چند ماه پیش پول یه جفت گوشواره خریدم، البته هنوز گوششو سوراخ نکردم

مبلم قشنگه ایده خوبی بود مرسی😍😀

من بودم بچه مو میبردم مغازه اسباب بازی هرکدوم رو دوست داشت خودش انتخاب کنه منم. با پس اندازم حداقل یک گرم طلا میگرفتم

سوال های مرتبط

مامان آیگین مامان آیگین ۲ سالگی