من نود و نه درصد مواقع ک کیک میپزم شیر ندارم آب میریزم کره هم نمیرییم روغن مایع میریزم ماست هم فقط تو پنکیک میزنم کیکامم خوب میشه تازه بدون فر و همزن تو قابلمه😁😁😁
کیک هویج شیر نداره
کیکی بپز ک شیر نخاد خب😐
مثل هویج گردو
اب ،شی، ،ابمیوه ،نوشابه ،کلا هر نوع مایعاتی داری بریز میشه
کره امنمیخاد روغن بریز
آب بریز ی کمگلاب هم قاطی کن ب آب ه
خوش طعممیشه
همون ماست و با اب قاطی کن بریز
ماست خیلی بافت کیکو بهتر از شیر میکنه
من نصف لیوان آب نصف لیوان روغن میریزم
ایم میشه بریزی
من کیک معمولی درست میکنم به جای شیر آب میریزم خیلی هم خوب مبشه
کیک هویج درست کن بدون یه قطره شیر و ماست و آب
گردو هم نریز واجب نیست
آب بریز
هویج دارم گردو ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.