وا خو با اب درست کن
اب بزن عزیزم
من با اب درست میکنم
میتونی به جاش ماست بزنی
گلاب
نوشابه
ولی آب من تاحالا نزدم
کیک ماست
من همیشه با آب درست میکنم میتونی پسته بریزی ولی دیگه هویج نریز خوب نمیشه
اب بزن به جای شیر
گردو هم گفتی من نداشتم نمی زنم ولی دارچین پودرش رو همیشه میزنم
من کیک هویج که دستور یه آشنا برداشتم اون دو سوم چایی گرم می ریخت ولی من یا شیر یا آب می ریزم
تو خونه پرتقال داری؟ آبشو بگیر کیک پرتقالی درست کن
من ۳ تا تخم مرغ یه لیوان شکر یه لیوان آرد کیک میزنم..الانم پختم تو فره
من تو کیک هویج گردو شیر نمیزنم اصلا
من هویج و دارچین زدم عالی شد
برای کیک میوه ای اصلا شیر نمیخاد کیک های معمولی دیگ شیر هم نداشته باشی با آب میشه
اره عزیزم شیر میتونی نریزی
کیک سیب دارچین
یا هل و گلاب
کیک ساده پرتقالی
کیک دورنگ شکلات
مقدار کم روغن و آب بریز
من شیر نداشته باشم ماست میزنم نداشته باشم یکم آب ولی بنظرم ماست بهتره
به جای شیر میتونی ماست بریزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.