۹ پاسخ

اره خوشمزه هم میشه اگر ماستت شیرینه

نه اب بریز به جای شیر

اره میشه بهترم درمیاد

من ریختم خیلی خوشمزه تر شد البته شیرین باشه

اره من همیشه درست میکنم اگه‌ماست سرده از یخچال‌دراوردی روش اب جوش بریز

اره خوبم میشه

اب بریز بجا شیر انقدم پوک میشه

با ماست بهتر از آب

اره با ماست میشه
با آبم میشه

سوال های مرتبط