سلام من شیر خودمو میدم میخواستم از شیر بگیرمش،به هرکی میگفتم میگفت نه زوده نگیر و کوچیکه و فلان و بهمان ولی الان دارم کم کم میگیرمش به کسیم چیزی نگفتم.و راحتم حرفم نمیشنوم
به کسی مربوط نیست عزیزم شما چکار میکنی جوابشون بده تا حد خودشون رعایت کنن
هی میگن رشد نمیکنه شیر برای استخون بندیش خوبه
لاغر شدن همینا
این ب کسی ربطی نداره عزیزم با ی جواب کوبنده دهنشون رو ببند دیگ نظر ندن
من میدم
چرا شیر خودتو ندادی
بگو ب شما چ؟؟؟؟ من شیرخشک میدم و ب هیچ کسم ربطی نداره والا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.