۳ پاسخ

شیر پاستوریزه رو سر صبح میدم ک ادامه خوابشو بره،برند ماهشام خیلی خوش طعم

من هردوش رو میدم البت بیشتر شیرپاستوریزه میدم فقط شبا شیرخشک میدم

هیچکدومو نمیدم چون هیچکدومو نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان 🧚‍♀️panah🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️panah🧚‍♀️ ۲ سالگی