استخون واژن درد کردن در هفته من طبیعیه ؟

۷ پاسخ

اره خب داره فشار میاره و خونرسانی زیاده

من از این درد استخوان واژن هلاک شدم 😭😭

من دارم این درد انگار لنگام از هم میخواد باز بشه وتیر میکشه

منکه از ۷ماهگی دارم رفته رفته شدید ترم میشه

آره عزیزم طبیعیه

من ازالان این دردودارم امونموبریده

منم خیلیییی استخون واژنم درد می‌کنه 🤕🤕🤕🤕

سوال های مرتبط

مامان ساره مامان ساره روزهای ابتدایی تولد
مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری