یک ساللی که بچه نمیخواستم بعدشاقدام کردم با وجود تنبلیتخمدان ماه اول❤
دو ماه بعد
دومی رو همبعد دو سالگی دخترم در اولین اقدام باردار شدم که هفته هشتم با خبر درگذشت پدرم متاسفانه سقط شد و بعدش درگیر مشکلات جسمی شدم و هرچه اقدام کردم نشد الانم که باید تیروئید رو عمل کنم بدجور بعد فوت پدرم بهم ریختم
برام دعا کنید بهتر بشم و زودتر بتونم باردار بشم دخترم تنها نمونه
هیچ ب دوماه هم نکشید باردارشدم زیاد واسه بچه انتظار نکشیدم😂😂😂
دوماه بعدعروسی اولین اقدام باردارشدم خداروشکرالانم داروکلیه مصرف میکنم تاقطع نشه نمیتونم دوباره بارداربشم
سه ماه بعد از عروسی
یک سال
بعد 12سال
من اگه جلوگیری نکنم همون شب اول😁😐😂
بعداز ۴سال
یازده سال😅
تو عقد باردار شدم ۵ ماه بعد روزی بچم دنیا اومد
بعد ۲ سال
دو سال
سه ماه🙈🤭
من بعد یکسال
دو سال
بعداز دوسال
یکسالونیم
یه سال و نیم خودم نخواستم بعدش ماه اول حامله شدم
ماه بعد عروسیم باردار بودم فکر کنم دفعه اول گرفت 😂😂😂
بعد ۴ ماه
بعد ۹ ماه
دومی و یکسال نیمه اقدامم نمیده خدا
اونم با معجزه
بعد ۶ ماه
دوماه بعد از عروسیم
بعد ۴ سال
من بعد از 6سال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.