بچه اولتون رو بعد از چند سال باردار شدید

۲۷ پاسخ

یک ساللی که بچه نمیخواستم بعدشاقدام کردم با وجود تنبلیتخمدان ماه اول❤

دو ماه بعد
دومی رو هم‌بعد دو سالگی دخترم در اولین اقدام باردار شدم که هفته هشتم با خبر درگذشت پدرم متاسفانه سقط شد و بعدش درگیر مشکلات جسمی شدم و هرچه اقدام کردم نشد الانم که باید تیروئید رو عمل کنم بدجور بعد فوت پدرم بهم ریختم
برام دعا کنید بهتر بشم و زودتر بتونم باردار بشم دخترم تنها نمونه

هیچ ب دوماه هم نکشید باردارشدم زیاد واسه بچه انتظار نکشیدم😂😂😂

دوماه بعدعروسی اولین اقدام باردارشدم خداروشکرالانم داروکلیه مصرف میکنم تاقطع نشه نمیتونم دوباره بارداربشم

سه ماه بعد از عروسی

یک سال

بعد 12سال

من اگه جلوگیری نکنم همون شب اول😁😐😂

بعداز ۴سال

یازده سال😅

تو عقد باردار شدم ۵ ماه بعد روزی بچم دنیا اومد

بعد ۲ سال

دو سال

سه ماه🙈🤭

من بعد یکسال

دو سال

بعداز دوسال

یکسالونیم

یه سال و نیم خودم نخواستم بعدش ماه اول حامله شدم

ماه بعد عروسیم باردار بودم فکر کنم دفعه اول گرفت 😂😂😂

بعد ۴ ماه

بعد ۹ ماه
دومی و یکسال نیمه اقدامم نمیده خدا

اونم با معجزه

بعد ۶ ماه

دوماه بعد از عروسیم

بعد ۴ سال

من بعد از 6سال

سوال های مرتبط

مامان پرنسا و تو دلی مامان پرنسا و تو دلی هفته شانزدهم بارداری