دوستان شما بچه هاتون رو از چند سالگی مهد میفرستین؟

۴ پاسخ

سال دیگه حتما

انشالله از هفته آینده میبرم ثبت نام

مهد نمیفرستم کلاس زبان ثبت نام کردم تا ۶ سالگی

سال دیگه

سوال های مرتبط

مامان نجلاونیلا❤ مامان نجلاونیلا❤ ۴ سالگی