ن والا هنوز زوده بنظرم نظام جدید برا خودشون قانون الکی گذاشتن
نه من که نمیفرستم ولی خودم همش دارم باهاش کار میکنم سوره توحید رو بلده بخونه ، تا ۲۰ بلده بشماره ، رنگارو هم همشو بلده ، شعر هم یکی دوتا بلده
نه بچه ها ک ۱۲ سال باید درس بخونن،بعد پسر منم بدنش ضعیفه هی باید مریض شه،از اینورم که همش تعطیل میکنن،دیگه زودتر نمیفرستمش
سلام عزیزم بله سایهان سال قبلم رفته مهد چون تو روابطش و حرفاش خیلی تاثیر گذاشته میفرستمش ولی پیش اصلیشو یه مهد خیلی بهتر میفرستم چون این مهد ک میره تازه کار انگار زیاد هنوز مدیریت یکم ضعیف ولی تو روابط و حرف زدن سایهان خیلی تاثیر داشته و یادگیریش ،و اینکه در رابطه با کارهایی که نباید بکنه خیلی زود کنار میاد همش میگ مربی نازیلا گفته با دهن پر حرف نزن یا تو اتاق مامان اینا نخواب یا خیلی چیزا من واقعا راضی بودم حالا بستگی به شرایط شما داره
پسر من الان مهد میره و مهدکودکش پیش هم داره. قطعا موافق مهد و پیش هستم.
نه والا هم بنظرم زوده براشون هم اینکه شرایط مملکت طوریه که دلممیخاد همیشه جلو چشمم باشه
به نظرم مهد بهتره
پسر من امسال رفت پیش ۱ ۳ سال و ۴ سال رو باهم پیش ۱ گذاشتند. مجازی که شد همش باید بشینی باهاش کاردستی درست کنی و کار کنی... درحالی که من میخواستم فقط اونجا بازی کنند😁 یا زبان اگه بود بهتر بود!
نه اوضاع آروم شد میفرستمش مهد فقط
نه اجباری نیست منم احساس میکنم هنوز براش زوده سال دیگه چون واجبه میفرستم
فکنکنم
نه اجبار نیست پس نمیفرستم
بله
پسرمم الان هم میره
نه هنوز کوچیکه
دوس دارم بره ولی بدون من جایی نمیره
من نمیفرستم
پیش ۱چیه
خیر، چون الرژی داره
ازکی بایدبزاریم؟
پیش دبستان اجباری حال نره مدرسه خصوصی ثبت نام می کنند من دیروز زنگ زدم پرسیدم
من الان میفرستم ican اینطوری که بتونه آروم آروم از من جدا بشه تا آماده بشه برا پیش. فعلا بازی هست فقط. مهر انشالله میفرستم اکادمی عصر مثل پیش یک هست ولی چون عصر هست خوبه.
نه عزیزم میره مهد
بعدش پیش اصلا اجباری نیست اختیاریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.