۱۷ پاسخ

تو این سن کم واجب نیست برن پیش

نه گلم مهر سال دیگه میرن پیش یک

بله پیش ۱ میره

امسال پیش یک هستن.من فعلا ثبت نام نکردم

نه عزیزم سال بعد باید بره پیش دبستانی

نه عزیزم پسرای منم امسال پیش ۱هستن ولی نمیزارم برم میمونه سال بعد ان شالله.اخه اینا خیلی کوچیکن برای مدرسه رفتن خسته میشن والا

سلام بله قانون جدید برای یادگیری پایه های اولیه

من نمیدونم تو فکرم بزارمش. یا نزارم

عه بچه منم دقیقا متولد همین روز و ماه و ساله چه جالب
دوتا بچه دارید؟

آره ولی اجباری نیست

پیش 1 واجب نیس

سلام
پیش ۱ واجب نیس پیش ۲ الزامی هست سال دیگه ک باید برن
من امروز پسرمو ثبت نام کردم مهد

دختر من نیمه دومی هست باید سال دیگه بره پیش 1

بله امسال برای پیش 1 می تونید بنویسید

نه منم پسرم دقیقا با پسر شماس
ثبت نامش نکردم
ولی نمیدونم پیش ۱ امساله یا سال بعد
اما اجباری نیستش
دوس داری بزار

نه من سال دیگه ثبت نام میکنم

سال بعد میرن پیش دبستانی امسال واجب نیست

سوال های مرتبط