۱۷ پاسخ

دختر من خرداد ۱۴۰۱ باید بره پیش ۱ که نمیفرستمش سال دیگه بره پیش ۲

آره عزیزم اما اجباری نیست سال بعد اجباریه که برن پیش ۲

بله من پسرم خردادیه و از الان میخام کلاس بفرستم که عادت کنه به محیط و از مهر بره پیش ۱.
هرچی بگیم لازم نیست ولی بچه ها کلی چیز یاد میگیرن و جدا از اون واسه آزمون سنجش سال بعدش آماده میشن

مگه ۴سالگی میرن؟

آره ولی اجباری نیست من که نمینویسم همون میزارم مهد کودک ثبت نامش میکنم

سلام دختر منم ۱۴تیر ۱۴۰۱هست
۱۴۰۷میرن مدرسه انشاالله

من که پسرمون از مهر پارسال گذاشتم و واقعا راضیم

من مهد میفرستم.سال بعد پیش میفرستم.

پسر منم قرار بود مردادی باشع تیرماهی شد ولی سال تولد مثل پسر شماست از دیروز فکرم مشغول بود مرسی ک‌پرسبدی عزیزدلم⭐💘

اجباری نیست اینم تازه مد کردن پیش یک و پیش دو پس بچه ها چه وقت بچگی کنن وقتی بیفتن توی درس و مشق تا سال ها درگیرن حداقل الانو بچگی کنن

نه سال دیگه باید برن پیش

بله عزیزم میره پیش ۱

اره پسر منم مردادی اموزشگاه گفت مهر باید بره پیش یک

اره ولی اختیاریه

نه بابا چخبره هنو

نه ،۴سال هم هنوز پر نکرده

دختر منم مرداد ۴۰۱ نه عزیزم هنوز زوده

سوال های مرتبط