۴ پاسخ

منم از سه سالگی گذاشتم خداروشکر خوبه

حدود ۶ ماه که میزارم

همون پیش ۲ میزارم بعدا
مهد که خودم نباشم و بتنهایی بخواد بره تو این سن عمرا نمیفرستمش,مگر اینکه تا اون موقع ببرمش فرهنگ سرا

والا همین الان دارم روش کار میکنم راضی شه ببرم

سوال های مرتبط

مامان پرنسا و تو دلی مامان پرنسا و تو دلی هفته شانزدهم بارداری
مامان ❤❤آنیا جان ❤❤ مامان ❤❤آنیا جان ❤❤ ۴ سالگی
مامان 💮💓رستا💓 💮 مامان 💮💓رستا💓 💮 ۴ سالگی