منم میخورم موقع پریودیام
عزیزم میشه بگی چجوری درست کردی مواد لازمش چیه
اره خیلی من تو پریودیم میخوردم عالی بود
با روغن حیوانی و آرد سپوس دار درست کن حتما
خیلی من هرماه درست میکردم میخوردم
منم امروز درس کردم خوردم پریودم
اره خیلی من خودم با وجود تنبلی تخمدان باردار شدم بس کاچی خوردم البته کاچی بابونه
منم خوردم ۱بار.روز آخر خونریزی البته
دیگه نمیدونم
من چند ماهه بخاطر اینکه درد زیادی تو پریود دارم کاچی درست میکنم میخورم
رحم گرم میشه بهتر میشه دردش.
رحم رو گرم نگه میداره
هرشب آجر گرم کن بزار رحم خیلی گرم میکنه.
من سونو رفتم بهم گفتن دیواره رحمت خوب ریزش نمیکنه حالا میفهمم قدیمیا چرا تو پریود کاچیمیخوردن و چرا سالمتر بودن.
خودمم تاچندسال پیش ک کاچی میخوردم اوکی بود رحمم از وقتی گفتم برو بابا چرته و دیگه نخوردم حالا عوارضشو میبینم
خانمه میگفت اگر میخواهید باردار بشید تو تایم پریود کاچی بخورید
حالا نمیدونم ان شاءالله کمک کنه بهمون،😭🤣
خیییلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.