تو کاچی زردچوبه بزنم خیلی مزه تو ذوق نمیزنه؟؟؟؟؟

#کاچی
#بارداری

۲ پاسخ

کم بزن نه اصلا مزه نمیگیره

نه کم باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
در انتظار فندوق در انتظار فندوق قصد بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته پانزدهم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری