۱ پاسخ

سلام عزیزم، اگر برای خودت درست می‌کنی تو یه قابلمه کوچولو، نصف لیوان شکر بریز، اگر نبات داری اندازه دو بند انگشت نبات بنداز ، دو پر زعفران بنداز آب بریز بذار بجوشه و نصف شه،، بعد تو یه ماهیتابع، دو قاشق آرد و بریز تفت بده بدون روغن تا خامیش گرفته شه، بعد روغن حیوانی بریزی عالیع نداری کره بنداز یکمم روغن مایع تفت بده تا رنگش قهوه‌ای شد اون شربت و بریز روش و هم بزن تا شل بشه و خاموش کن، مراقبش باش نذاری مثل حلوا بشع

سوال های مرتبط

پرنسس پرنسس قصد بارداری
🌸 آرامش الهی 🌸 🌸 آرامش الهی 🌸 قصد بارداری
نازنین نازنین قصد بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته دوازدهم بارداری
مامان ‌نینی مامان ‌نینی هفته نهم بارداری
مامانِ بچه هام مامانِ بچه هام قصد بارداری