سلام عزیزم، اگر برای خودت درست میکنی تو یه قابلمه کوچولو، نصف لیوان شکر بریز، اگر نبات داری اندازه دو بند انگشت نبات بنداز ، دو پر زعفران بنداز آب بریز بذار بجوشه و نصف شه،، بعد تو یه ماهیتابع، دو قاشق آرد و بریز تفت بده بدون روغن تا خامیش گرفته شه، بعد روغن حیوانی بریزی عالیع نداری کره بنداز یکمم روغن مایع تفت بده تا رنگش قهوهای شد اون شربت و بریز روش و هم بزن تا شل بشه و خاموش کن، مراقبش باش نذاری مثل حلوا بشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.