سلام عزیزم
من اندازه دونفرو میگم
نصف استکان آرد رو تفت میدم اگه قبلش الک کنی بهتره(من این حین بهش فلفل سیاه و سبوس برنجم میزنم یکم
بعد بهش یه نصف کره میزنم و تا شروع کرد به تفت خوردن چند لیوان آب گرم میریزم
این چشمی عه مقدار آبش ولی آب سرد نریز آب جوشیده که یکمی از حرارت افتاده بهتره، بعد حرارتش رو کم میکنی تا جا بیوفته وقتی کره اومد روش و به قول خودمون روغن افتاد آماده است نوش جون
میتونی قبلش حتی پیازم یکمی تفت بدی و وقتی آرد تفت خورد بریزی پیاز خیلی مفیدترش میکنه
حالا نمیدونم اصل روشش اینه یا نه
اما من اینطور درست میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.