۴ پاسخ

بیااااا انقد بهم دستورشو ندادید ک شد حلوا🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

تصویر

تو بارداری میشه خورد؟

عزیزم ما کاچی رو اینطوری درست میکنیم:برا دونفر دوقاشق ارد برنج رو تفت میدیم طوری ک بوی خامی ارد گرفته بشه،بعد بهش ۴زیره و ۴مغز و سیاهدونه دوقاشق اضافه میکنیم.بعد یه قاشق روغن حیوونی اضافه میکنیم و دوتا لیوان گاوزبون دم کشیده رو بهش اضاف میکنیم سرشو میبندیم نیم ساعت حالت دمی میزاریم،بعد از نیم ساعت یه قاشق زعفرون دم کرده و یه تیکه نبات یا دوتاقاشق عسل بهش اضاف میکنیم و میل میکنیم،خیلی خوشمزه و مقوی میشه،اگ میتونی حتما عسل بریز داخلش چون میگن باعث میشه کل عفونت ازبدن خارج بشه

دلم خواست

سوال های مرتبط

مامانِ بچه هام مامانِ بچه هام قصد بارداری
مامان ‌نینی مامان ‌نینی هفته نهم بارداری
نازنین نازنین قصد بارداری
پرنسس پرنسس قصد بارداری
🌸 آرامش الهی 🌸 🌸 آرامش الهی 🌸 قصد بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته دوازدهم بارداری