من الان درست کردم بلد نبودم ریختم رف
بله، دوتا قاشق آرد رو یکم تفت بده در حدی که بوی خامیش گرفته بشه، بهش کره اضافه کن یا روغن محلی گاو و گوسفند، یکم در حد یک دقیقع بهم بزن، بعد یه قاشق پودر یا خرد شده گردو و پسته بریز داخلش، بعد هم یه قاشق دوای کاچی که از عطاری ها باید بگیری، دوای قاطی میدن بهت بریز داخلش، آب هم بریز، با عسل یا شیره انگور یا نبات هم بریز داخلش، پودر کاچی یگانه محلات هم خوبه بگیری همون دوای کاچی هستش
۳قاشق آرد و تف باه با روغن رنگش ک تیره تر شد ی لیون شکر و یک لیوان آب بزار بپزه توش هل و گلاب زعفران غليظ هم بریز آماده ک شد اگه دوست داشتی با پودر گردو میل کن
ارد برنج یا ارد گندم با یکم زرد چوبه تفت بده اگه روغن حیوانی خوب داشتی بزن بهش بعد اب بریز هم بزن بعد زیره سبز زیره سیاه سیاه دانه رازیانه اینا رو نیمکوب کن بریز داخلش مغزیجات هرچی داری پسته بادوم گردو بادوم هندی فندق هر چی داشتی نیمکوب شده بریز داخلش کنجد و پودر نارگیلم بریزی داخلش خوبه یه تیکه نباتم بنداز یا با شیره انگور شیرینش کن بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.