سلام عزیزان علائم طول سرویکس پایین چیه؟

۴ پاسخ

سلام عزیزم من درد داشتم
انومالی ۳۰ بود دکتر گفت یه هفته بعد تکرارش کن این هفته ای تکرار کردم رسیده بود ۲۱
سریع سرکالاژ کرد

من آنومالی با اینکه دوقلو باردار بودم طول سرویکسم پایین بود ولی خب اصلا رعایت نکردم و همه ی کارارو خودم انجام میدم، از آنومالی به بعدم دیگه طول سرویکسمو اندازه نگرفتم و خودمو زدم به بی خیالی

سلام عزیزم علائمی نداره فقط با سنو معلوم میشه

باید سونوگرافی شی

سوال های مرتبط

مامان نبات مامان نبات ۷ ماهگی
مامان گلی مامان گلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیا☁️ مامان لیا☁️ ۷ ماهگی
مامان آنیساوتودلی🤰🏻 مامان آنیساوتودلی🤰🏻 ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته بیست‌وپنجم بارداری