سلام عزیزم من درد داشتم
انومالی ۳۰ بود دکتر گفت یه هفته بعد تکرارش کن این هفته ای تکرار کردم رسیده بود ۲۱
سریع سرکالاژ کرد
من آنومالی با اینکه دوقلو باردار بودم طول سرویکسم پایین بود ولی خب اصلا رعایت نکردم و همه ی کارارو خودم انجام میدم، از آنومالی به بعدم دیگه طول سرویکسمو اندازه نگرفتم و خودمو زدم به بی خیالی
سلام عزیزم علائمی نداره فقط با سنو معلوم میشه
باید سونوگرافی شی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.