علائم پایین اومدن طول سرویکس چیه خانوما؟

۱۱ پاسخ

درد زیر دل
ترشح
تیر کشیدن تخمدان

برای من درد شدید لگن و درد گرفتن بیکینی ب همراه ترشحات آبکی بی رنگ 😢الان استراحت مطلق داده دکتر بهم با شیاف پروژسترون هفته دیگه باید برم سنو داخلی ببینم بالا اومده یا نه دعا کنید بیاد بالا کار ب سرکلاژ نکشه خیلی میترسم 😢

سلام من هفته 20بارداری هستم و خیلی کم حس میکنم که جنین تکان میخوره این طبیعی

بعضی درد کمر و داخل واژن و ...تو بارداری طبیعی هست
ولی بعضی وقتا درد کمر و زیر دل زیاد یا ترشح و لکه بینی میتونه نشونش باشه.
بعضی وقتا هم کاملا بدون علامته عزیزم
باید سونو واژینال بدی یه جایی که کارش دقیق باشع تا مشخص بشه

درد زیر دل

زخامت دهانه رحم اگه زیر ۲۵ باشه رحم دوخته میشه برای جلوگیری از بارداری زودرس و باید استراحت کنید

درد کمر و زیر شکم ک میشه گفت انقباض

لکه بینی شاید...
بیشتر تو سونو مشخص میشه

درد زیاد

علائمی نداره تو سونو مشخص میشه

هیچ علائمی نداره فقط سونو واژینال

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری
مامان آنیساوتودلی🤰🏻 مامان آنیساوتودلی🤰🏻 ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیاکو🍃🤍 مامان دیاکو🍃🤍 ۶ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسر کوچولو💙✨ مامان پسر کوچولو💙✨ ۹ ماهگی
مامان کوهیار🤎 مامان کوهیار🤎 ۸ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان سید دیار💚 مامان سید دیار💚 ۱ ماهگی
مامان دوقلوها🤰🏼💙 مامان دوقلوها🤰🏼💙 هفته بیست‌وششم بارداری