علائم پایین اومدن سرویکس چیه؟

۵ پاسخ

به واژنم فشار ميومد رفتم طول سرویکس خیلی اومده بود پایین

درد پریود داشتم یکم میرفتم بیرون

باید بری سونو علائم نداره

علائمی نداره باید سونو بدی

ممکنه واسه خیلی ها علائم نداشته باشه ولی من درد کمر داشتم

سوال های مرتبط

مامان سید دیار💚 مامان سید دیار💚 ۱ ماهگی
مامان آنیساوتودلی🤰🏻 مامان آنیساوتودلی🤰🏻 ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته بیست‌وپنجم بارداری