۵ پاسخ

آخ من تست سفید ک 29سیکلم زدم مثبت شد 4 تا تست دیگه انداختم منفی بود آزمایشم 18 خرداد گرفتم منفی بود 18 خرداد ک رفتم سنو دکتر گفت 4 هفته هستم و همیچی خوب ساک هم هست ی چیزی داخلش ک کوچیکه برو دوهفته بد بیا ک انشاالله اگه قلبش هم تشکل شده باشه بشنوی من از این نگارنم چرا تستم و آزمایش منفی نکنه بخاطر این ک 9 خرداد ک 29سیکلم بود یکم خون ریزی داشتم جواب نمیده تست آزمایشم و این داروها رو استفاده میکنم والانم خداروشکر خوبم ولی خیلی کمر درد دارم دیروز خیلی شدید بود امروز بهتر یکم خداروشکر توروخدا میشه جواب بدین ببینم چیکار باید بکنم

تصویر

خوش ب حالت گلم چند روز تاخیر داشتی آزمایش با تست مثبت شده

سلام دوستان من خیلی کمر درد شدید دارم از چیه طبیعیه

طبیعیه عزیزم منم هنوز دردای پریودی گه گداری میاد و میره

سلام بله دکتر به من گفت طبیعیه
چون رحم داره بزرگ میشه و این درد ناشی از کشیدگی عضلات و رباط هاست
ولی برای احتیاط بهم شیاف هم داد

سوال های مرتبط