۵ پاسخ

منم اینجوری بودم ، اصلا قفل میشدم ،
ولی بعد ی مدت دیگه درد نداشتم ..

شیاف بزار دردتو اروم میکنه
البته طبق نظر پزشکت

منم چند روز پیش به شدت درد داشتم الان دو سه روزه گوش شیطون کر بهتر شدم. گهکوداری میاد و میره

طبیعیه منم اینجوریم

اوایل منم اینجوری بودم گفتن هماتوم داری

سوال های مرتبط