شما هم حس می‌کنید سر نینیتون بزرگتر از تنشه؟🫠

۸ پاسخ

اررره چقدم حس بدیه من هی نگرانم براش😔

آره 😆یه مشت ک....خل دورهم جمع شدیم🤣😂😬🤕

اره😂

نه اندازس

ارررررررره وای همش جلو چشمه .🥲🥲🥲🥲🥲

اره منم بعضی وقتا احساس میکنم😅پس مشکل من نیست

میگن تا 1سالگی اینطورین

اره🤣🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی