تجربه واکسن دوماهگی نینیتون بگین 🫠

۱ پاسخ

موقع زدن آمپول یه لحظه بد گریه کرد پستونک دادم بغل کردم آروم شد بعد که بردم خونه تا بعد از ظهر خوب بود بعد تب و درد شروع شد من قبل بردن قطره داده بودم آوردم هم باز روز اول ۴ ساعت یه بار روز دوم ۶ ساعت یه بار قطره دادم روز اول تب داشت دستمال می ذاشتم رو سرش روی جای آمپول هم روز اول کمپرس آب سرد و روز دوم گرم گذاشتم در حالت کلی روز اول از بعد از ظهر تا فردا صبح سخت بود بعدش خوب شد

سوال های مرتبط