لطفا کسایی ک تجربه دارین بگید ک سخت بود یا ن؟؟ میتونم تنهایی ازپسش بربیام؟؟؟؟اخه قرار بود واسه واکسنش برم پیش مامانم و الان مامانم مریضه، فرداهم بچم نوبت واکسنشه، مثلا تو اون چارساعتی ک وقت استاشه وقتی بچه خابه چطور بهش میدین؟؟؟؟؟
سوال منم هست دوماهگی چه واکسن هایی دارن
من اولش خیلی استرس داشتم و میترسیدم
حتی لحظه ایی ک تزریق میکنن و گریه میکنه دلت کباب میشه
اما بعدش ک آوردم خونه سعی میکردم بیشتر بخوابونمش استامينوفن ۴ ساعتی میدادم تند تند هم شیر میدادم
ولی متأسفانه شبش تب کرد تا صبح بالا سرش بودن تبشو چک میکردم
بچم خیلی بی حال همش خواب بود
کار خاصی نکردم بعد واکسنش استا دادم هر 6 ساعت
تا 6 ساعت کمپرس سرد بعدش گرم گذاشتم
فرداش بهتر بود دیگ
ولی پای چپش بیشتر ورم کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.