۴ پاسخ

من ۶.۸.۱۰زدم هنوز معلوم نیست دوازده آزاد سازی هستم ده روز مونده تا پریودم

من سینال۷۵‌زدم، دو دوره، برای من جواب نداد😥 فولیکول هام رشد میکرد ولی باردار نمیشدم

برا تولید فولیکول بعدم میری سونو اگه فولیکول هات بزرگ و مناسب بود آمپول آزادسازی میدن و میگن رابطه داشته باش

برای رشد فولیکوله
بزن

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر👶👶 مامان شازده پسر👶👶 هفته بیستم بارداری