من ۶.۸.۱۰زدم هنوز معلوم نیست دوازده آزاد سازی هستم ده روز مونده تا پریودم
من سینال۷۵زدم، دو دوره، برای من جواب نداد😥 فولیکول هام رشد میکرد ولی باردار نمیشدم
برا تولید فولیکول بعدم میری سونو اگه فولیکول هات بزرگ و مناسب بود آمپول آزادسازی میدن و میگن رابطه داشته باش
برای رشد فولیکوله
بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.