۴ پاسخ

من میدادم به بچه هام خوب بود

منم میدم خوبه

عزیزم منم میدادم خیلی خوب بود

من میدادم خیلی راضی بودم وزن دهیشم عالیه دکتر بمن گفت از شیر نان خیلی بهتره

سوال های مرتبط