منم رفلاکس داشت چ استفراغ میکزد چ می اومد تو گلوش برمیگیرد و اینکه خس خس میکرد سینش و دماغش کیف میشد مث ادم بزرگا خر خر میکرد هیچی من کلا اعتقادی ب داروها ندارم از. ماهگی شبا ک پسرم میخاس بخابه پدی لاکت میدم هرشب خداروشکر خیلی خوب شده خیلییی یه ۲۰ روز دیگ هم ک غذا بهش بدم کامل برطرف میشع
پدی لاکت معجزه بود برا همه چی پسرم
شبا هم قطره بینی میزنم اذیت نشه
پسرم رفلاکس پنهان داره شیر ساده میدم
من پسرم شیر خودمو میخورد تا الان ولی رژیم شروع کردم از دیروز دکتر گفت روزی یک الا ۲بار بده اگه شیرت کم شد اپتامیل پرونوترا گفت
اول نان یک میدادم بالا میورد الان ببلاک ای ار میدم باز هم بالا میاره حتی شیر خودم بدم خیلی بالا میاره
دختر من رفلاکس داره کلا شیرخشک معمولی میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.