۵ پاسخ

خواهر من میداد میگفت معمولی بود

واقعتش بگی بچه من ماهه اول خوب وزن گرفت تولد، ۲۵۰۰بود قد۴۶.یک ماهگی شد ۴۱۰۰. دوماهگی ک بردم ۴۹۰۰.قد ۵۶ قبل از این ک دوماهاش بشه بردمش دکتر گفت خوب وزن اضاف کرده شیر کمتر بهش بده. من هروقت بچه میخواست بهش میدادم ولی دکتر گفت ن فقط دو ساعتی۶۰بچه زیاد شیر خورده وزنش بالا نموداره. بخاطر همین شیرشو کم کردم. دوماهگی ک بردم شد ۴۹۰۰.بازم بهداشت گفت وزنش خیلی خوبه بیشتر از این بهش شیر نده ک اضافه وزن میاره خطر داره

من چن بار دادم بهش بخاطر یبوست ولی بالا آورد هربار . دیگه ندادم بهش

من میدم خوبه راضیم

من آپتامیل به دخترم دادم خوبه به دخترم میسازه هم وزن دهیش خیلی خوبه هم یبوست نیست اکثرا هر روز دستشویی میکنه روزی دوبارم میشه یا یه روز درمیون.تو باید به بچت شیر رو بدی اگه بهش نسازه اسهال میشه.من شنیدم گیگوز هم شیر خوبیه.

سوال های مرتبط