۱۳ پاسخ

تا ۹۰ سی سی هم اگه میخوره بده ولی وسطش آروغش رو بگیر حتما

دکتر به من گفت باید یجوری شیر درست کنی که ته شیشش بمونه بچه وقتی تا اخر شیر میخوره یا گشنشه هنوز ولی وقتی اضافه بیاد یعنی سیر شده شما باید ۹۰ تا درست کنی هرچقدر میلشه بخوره
این حرفیه که دکتر به من گفت بازم شما با دکترش مشورت کن

دکتر به من گفت هر چقدر می‌خواد بهش بده
پسر منم ۶۰ تا میخوره بعضی وقتا بیشتر

منم از هفته دوم ۶۰ تا دادم عزیزم
سی تا زود گشنش میشد گریه میکرد

نه عزیزم بچه ی من بعد چند روز ۶۰ سیسی خورد ک دکتر گفت هر ۳ ساعت بده اما من هر دوساعت میخاست میدادم

نگین جون ۳۰ سی سی رو هرچند ساعت بهش میدادی؟ کنارش شیر خودتم میخورد؟

عزیزممم نه بده بخوره
آرن هم همسن نیواد جون بود ۶۰ تایی میخورد😍

بده بش هرچی میلشه .بچه اگر نخاد و سیر باشع نمیخوره

اگه رفلاکس نداره و دلدرد نمیشه اشکالی نداره

نه اشکالی نداره بده بخوره

اگه اذیت نشه اشکالی نداره

اگه بالا نمیاره نوش جونش بده بخوره

منم همین داستانو دارم هر چقد میخوره بده بهش من تا الان نمیدونستم کم میدادم ناراحتم بچه گریه میکرد فکر میکردم دل درد داره

سوال های مرتبط