من اپتامیلم ادا په خود به خود زده بونیخارد
عوضمکرده نان ایسه۶۰دانی په ام
ایوه روزه چنددفعه شیرخشکی په ان
من از ۱۰ روزگی ی ۶۰ تا میدادم ولی هر وعده ۶۰ تارو نمیخورد ۴۰تا ۵۰ تا میخورد
والا من تازه دارم۶۰میدم تازه فقط روزی دوبار بقیش همش ۳۰میدم همه گفتن زیاده
نه عزیزم بده
عزیز گیان مشکلی نیه ل هفته دوم دوای تولدی اتوانی ۶۰بدی ایتر پی بده ولی ایتر تادوساعت اگر خوی خبری نبو تاسه ساعت بعدشیری پی مده چون رفلاکس اگری
اگه سیر نمیشه ن بهش بده مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.