مامانا بچه های شماهم تو خونه جیش میکنن
شیر خشک

۷ پاسخ

اکثرا باز میزاشتم تا هفته پیش میخواست جیش کنه میرفت یه گوشه رو سرامیک وامیستاد نهایت اونجا میریخت ولی الان فرشامو عوض کردم دیگه دلم نمیاد باز بزارم🤣🤣🤣

شرت گرفتم براش وقتایی پوشک نیست یدونه کهنه میندازم پاش میکنم که اگه دستشویی کرد نریزه رو فرش کهنه کثیف شه

نه اینکه هوا گرمه بدون پوشک راحتتره

اره وفتی بازش میکنم یه هوایی بخوره جیش میکنه....

من هرروز ۲بار قبل پوشاک ۲۰تا۳۰ دقیقا باز میزارم ولی ی زیر انداز بزرگ داره سرگر مش می کنم که روی اون بشینه و بازی کنه تا حالا توخونه جیش نکرده.

منم ترسش دارم پوشک همش

منم بازنمیزارم زوده هنوز صبحت نمیکنه

من باز نمیزارمش

سوال های مرتبط