مقدار خاصی مشخص کردی مثلا بگی بیست کیلو ده کیلو!؟ اگر مشخص کردی یه کیلو بده نیم کیلو بده چه اشکال جایی دیدی کسی شیر نذری میده تو یه نیم کیلو محلی بخر یا یه بسته از اون یارانه ای ها توکیسه پلاستیکی هستن چه اشکالی داره خدا میبینه و درکت میکنه همین که احترام گذاشتی به عهدخودت قشنگه
اگر مقدار نگفتی شده دوتا شیرم ک بگیری بدی کافیه
من ابجیم نذر گوسفند داشت چند سال پیش نتونست بده ۴ کبلو گوشت گرفت برد سال بعدش گوسفند برد
عزیزم لطف کن دایرکتتو چک کن
بعدم اینکه منم سر پسرم نذر کردم روز علی اصغر غذا بدم ولی هنوز نتونستم ۴ سال گذشته اما سال بعد مطمعنم که میتونم
معلوم نشدچرامردن
شما ۱ دونه از این شیر کوچیکها هم که بدی نذرت قبوله
باز دستت باز شد برا دل خودت چند سال بده
اگه مقدار تعیین نکردی چندنا پاکتی بگیر بده سال بعد تونستی بازم بگیر خدا سخت گیر نیست ک مهربونه
نمیخاد حتما زیاد بگیری حتی شده 5 تا پاکتی کوچولو بده ب دو تا فقیر چون ب زبون اوردی اونم ب خاطر سلامتی بچه بده ی مقدار .
اگر جایی میشنلسی ک گاو دارن اونا ارزون تر از پاستوریزع در میاد لبنیاتی ها هم میتونی سر بزنی فکر کنم لبنیاتی ها کیلویی ۶۵ باشه
بنظر من اگه مقدار خاصی نیت نکردی، با کمک بقیه خودتم در حد کم بگیر و قاطیش کن و بده
مگه قراره ده بیست کیلو شیر بدی
کم بده ولی نذرتو بذه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.