خدایی این ختنه چیه همش بچه تو عذابه☹️☹️

۴ پاسخ

کاش میشد ختنه نکنیم😅

دقیقا😭دلم براش میسوزه
با هر جیش کلی جیغ میزنه

باز شما تو نوزادی ختنه کردین راحتتره براتون من پسرم ۴سالش بود بردمش با بخیه هم تازه ختنه ش کردن
خیییلی عذاب کشید بچم

شما هم امروز بچتو ختنه کردی

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۵ ماهگی