حتما سزارین 😅🫶🏻
شیک و تمیز و مرتب میری میای
دردش و تحمل میکنی بعد زایمان اما همه میگن با شیاف کاملا قابل کنترله
افتادگی رحم و مثانه و عفونت بخیه های واژن هم نداری !
برا منکه هردورو داشتم طبیعی ،تو طبیعی یروز درد داشتم ولی با اینک بچم۴۱۰۰ بود زایمانم خوب بود و خیلی روی حرکات قبل زایمان متمرکز بودم و ۴تا بخیه پوستی خوردم که زودیم خوب شد ،سزارین من اگه بخوام تجربمو بگم از یه مشتیا فحش میخورم اما تو برو از اونی که مثلاً یه آپاندیس کوچولو درآورده با ۶تا بخیه بپرس دوره نقاهتش چطوری گذشته سزارین که دیگه ۱۴تا بخیه اندامیه و یه بچه رو درمیارن ،به هر حال عمله ،زایمان نیس ،من بعد طبیعی مامانم دوروز موند پیشم چون خودم سرپا و اکی بودم ولی تو سزارینم تا ۱۵روز کمک حال میخواستم ،چون شدیدا مراقبت نیاز داره
یسوال فکرمو مشغول کرده اگه واقعا توان پرداخت هزینه زایمان سخته یا زیاده چرا بچه دار میشن ؟فردا اون بچه آینده نمیخاد به امید کی یا چی هستن درسته همه وضع مالی عالی ندارن اما واقعا این ظلم درحق آینده بچه نیست
سزارین
چون ازطبیعی عین سگ میترسم
باتشکر
طبیعی دوس داشتم ، ولی فقط دوس داشتم میدونم دردشو نمیتونم تحمل کنم
از طرفی هیچ کس موافق نبود
و چپن اندومتریوزم دارم قرار شد سر عمل دکترم برام بسوزونه و تخلیه کنه کیستمو
سزارین چون تحمل درد ندارم
من سز اختیاری
به هیچ وج از پس درد طبیعی بر نمیام
اگه خدا قوت و توانشو بهم بده انتخابم حتما طبیعیه
سزارینم . چون واقعا میگم طبیعی اوردن شجاعت میخواد که من ندارم
طبیعی شدیدا بد زخمم
من انتخابم سز بود اما الان که دارم فکر میکنم سر عمل تیروئید خیلی دیر خوب شدم ۴-۵ ماه طول کشید تا به حالت عادی برگردم و همین منو میترسونه از سزارین
بچه اولم سزارین اجباری شدم خداروشکر
دومی هم سزارینیم👌
سزارینم تحمل درد سنگین ندارم کیست اندومتریوزم دارم درسته از سزارینم میترسم ولی بین دوتاش سزارینو ترجیح میدم توانایی طبیعیو ندارم
طبیعی
چون قبلی رو هم طبیعی آوردم و الان حیفم میاد جراحی کنم
وگرنه زایمانمم سخت بود اولی
من سر اولی دلم پای سز بود به امید اینکه شاید خوش شانس باشم بی عوارض. سر دومی دیگه اجبارا سز هستم و راه چاره ای ندارم جز سز
دیروز پساری گذاشتم نابود شدم
اگر بتونم و خدا بچمو نگه داره ۱۰۰ درصد سزارین
بچه اول از سزارین میترسیدم .... گفتم طبیعی ولی اینقدر درد داره ک الان میگم کاش میرفتم سز حداقل تاریخش معلوم بود ... یا اینقدر درد نمیکشدم قبلش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.