من سزارین میخوام بشم چون میدونم تواناییه درد طبیعی ندارم
و اینکه میترسم دردشو بکشم مثه خیلیای دیگه تهش سزارین بشم
خب چکاریه از اول سزارین بشم
سزارین
من طبیعی چون از سز میترسم و اینکه میتونم کار های خودمو بچمو بکنم
سزارین شدم بشدت راضی بودم
چون از طبیعی خیلی میترسیدم
سزارین خیلی راضی بودم سر دومی نمیدونم دکتر چجوری عمل کنه یکم استرس دارم
من خودم انتخابم طبیعیه. اول به خاطر خودم و بدنم و دوم بچه. بچه چون تو این حالت از کانال اصلی بدن خارج میشه، بدن خودش سریع شروع به ترمیم بافت های آسیب دیده میکنه و زودتر خوب میشی. زودتر هم سرپا میشی. دوم به خاطر بچه چون شیر مادر بیشتر میشه. ارتباط بچه و مادر سریعتر اتفاق میفته. استرس مادر و بچه مدت خیلی کمتری خواهد داشت(منظورم بعد از زایمان که ببینی سالمه یا نه خدایی نکرده) همه اینا هم باعث پیوند عاطفی بیشتر بچه با مادر خواهد بود. و خیلیییی دلایل دیگه داره 😁
من دلم می خواست طبیعی باشه
اما سزارین اجباری ام
دیگه سپردم به خدا
هرچی برای بچه و خودم خیر هست همون بشه
من دوتاشم تجربه کردم موقع زایمانم، اگه بدنت اماده اس ورزش کردی،تکنیک تنفسی بلدی، تحمل دردت خوبه، لگن اماده و خوبی داری برو طبیعی، وگرنه سزارین انتخاب کن هر دوش سخته، طبیعی درد قبل زایمان داره سزارین درد بعد زایمان
طبیعی با بدن آماده و پیاده روی زیاد. البته اگه تو خودتون میبینید بعضیا همون اول میگن ن من طاقت درد ندارم.
علت طبیعی هم زود سرپا شدن بخیه ها زود جوش میخوره.
بیمارستانی ک انتخاب میکنید هم برای زایمان طبیعی خیلی مهمه چون مامای بااخلاق نیازه بشدت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.